Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Προτάσεις ΔΑΠ-ΝΔΦΚ




(…για την διάλυση του δημόσιου δωρεάν πανεπιστημίου)

Οι παρακάτω θέσεις είναι από τις επίσημες προτάσεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και αναδεικνύουν  την πραγματική πολιτική ταυτότητα του συνδικαλιστικού τμήματος της Νέας Δημοκρατίας στα ελληνικά πανεπιστήμια που στρέφεται ανοιχτά ενάντια στις βασικές κατακτήσεις του φοιτητικού κινήματος όπως, δημόσια και δωρεάν πανεπιστημιακή εκπαίδευση που κατοχυρώνεται στο άρθρο 16, πτυχία με επαγγελματικά δικαιώματα, πανεπιστήμια ελεύθερα από τους κατασταλτικούς μηχανισμούς και την αστυνομία…

ΘΕΣΗ 1η « Η προσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στις ανάγκες της αγοράς»                                                                                                                                                     

Μετάφραση:  Οι ανάγκες της αγοράς (δηλαδή
της οικονομικής ολιγαρχίας) απαιτούν υπερκέρδη, άρα φθηνούς και ειδικευμένους εργαζόμενους χωρίς εργασιακά δικαιώματα, συνεπώς οι απόφοιτοι ΑΕΙ-ΤΕΙ πρέπει να είναι χωρίς πτυχία με επαγγελματικά δικαιώματα, συλλογικές κατοχυρώσεις και να πληρώνουν μια ζωή από την τσέπη τους για να επανακαταρτίζονται, άρα:
Ø   Όπως προβλέπει ο νόμος Διαμαντοπούλου-Αρβανιτόπουλου πρέπει να σπάσουμε τα πτυχία μας σε 3 χρόνια bachelor+2 χρόνια master (το master που λέμε ως ΔΑΠ ορίζεται μόνο στο αγγλοσαξονικό σύστημα-Μπολόνια των σπασμένων πτυχίων) ή να δεχτούμε ένα πιο ειδικευμένο πτυχίο, π.χ. μόνο Ναυπηγού Μηχανικού με λιγότερες θέσεις για δουλειά και την συνεχή πίεση για επανακατάρτιση λόγω του πιο ειδικευμένου γνωστικού αντικειμένου και την απουσία της οποιασδήποτε συλλογικής κατοχύρωσης, που θα ωθεί στον κανιβαλισμό του αέναου κυνηγιού των πιστωτικών μονάδων για ένα καλύτερο ατομικό φάκελο προσόντων. 

ΘΕΣΗ 2η  «Είναι ευκαιρία να προχωρήσουμε σε πραγματική Αξιολόγηση (με ταυτόχρονη κατάταξη των ελληνικών ΑΕΙ), τα αποτελέσματα της οποίας θα συνδέονται με τη χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων.»          

Μετάφραση:  Η αξιολόγηση ακούγεται ωραία λέξη, για αυτό επειδή σας θεωρούμε ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ χαζούς εσάς τους φοιτητές την πετάμε σκέτη μπας και ψαρώσετε και δεν μας ρωτήσετε: αξιολόγηση?? με ποια κριτήρια??? Τα κριτήρια της αξιολόγησης είναι ο βαθμός εφαρμογής της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης των τελευταίων ετών, δηλαδή των διαγραφών φοιτητών στα ν+2 χρόνια, της διάσπασης του κύκλου σπουδών(3+2), της αντικατάστασης των πτυχίων και των επαγγελματικών κατοχυρώσεων με ατομικό φάκελο προσόντων! Η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ μαζί με το υπουργείο θέλει να πειθαρχήσει φοιτητές, εργαζόμενους, διδάσκοντες και ιδρύματα τρομοκρατώντας ότι όποιος δεν εφαρμόζει την καταστροφή του δεν θα χρηματοδοτείται, εξ ου  και η σύνδεση αξιολόγησης-χρηματοδότησης ιδρυμάτων.

ΘΕΣΗ 3η  « Τα συμβούλια ιδρύματος απέτυχαν στη σύνθεση τους και αντί για ανθρώπους της αγοράς …  εξελέγησαν μέλη της καθηγητικής συντεχνίας.»

Μετάφραση:  Η ρητορική εναντίωση μας ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ στην συγκρότηση των συμβουλίων ιδρυμάτων προφανώς ήταν για τα μάτια του κόσμου, ο δούρειος ίππος εφαρμογής του νόμου Διαμαντοπούλου θα έπρεπε απλά να είχε περισσότερους ανθρώπους της αγοράς(βιομήχανους, εφοπλιστές κλπ) για να επιβάλλουν ακόμα πιο άμεσα τα συμφέροντά τους για  φθηνούς, ευέλικτους και πειθαρχημένους αποφοίτους.

ΘΕΣΗ 4η   «Με την κατάργηση του ασύλου της ανομίας έγινε η αρχή…. να προχωρήσουμε άμεσα στην δημιουργία ομάδων Φύλαξης μέσα στα Ιδρύματα υπό την εποπτεία της Ελληνικής Αστυνομίας.»

Μετάφραση: Όπως η ΝΔ μεταλλάσσεται σε ακροδεξιά κλίκα επιστρατεύοντας όποιον αγωνίζεται, αμολώντας τα ΜΑΤ να ανοίγουν κεφάλια, μπουκάροντας σε αυτόργανωμένους χώρους, βασανίζοντας κρατούμενους όπως τα αμερικανάκια στο Γκουαντάναμο, έτσι και εμείς ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πέρα από το να συλλέγουμε ότι φασιστοειδές κυκλοφορεί στο ελληνικό πανεπιστήμιο, χαιρετίζουμε την χουντική θεσμική κατάργηση της λαϊκής κατάκτησης του ασύλου και προσπαθούμε να φέρουμε την ελληνική αστυνομία (το νόμιμο τραμπούκο του κράτους και ενίοτε της Χρυσής Αυγής) μέσα στο πανεπιστήμιο για να ελέγχει και να καταστέλλει παράνομες δράσεις όπως, συνελεύσεις, διεκδικήσεις, κινητοποιήσεις. Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα πανεπιστήμιο και μια κοινωνία όπου το καθεστώς του Μεγάλου Αδερφού θα μοιάζει με μια δημοκρατική, ελεύθερη ουτοπία..

ΘΕΣΗ 5η  «Η επόμενη αναθεωρητική βουλή έχει μοναδική ευκαιρία ….. αναθεωρώντας το Άρθρο 16 για την λειτουργία και μη κρατικών Πανεπιστημίων.»

Μετάφραση:   Δεν έχουν περάσει πάνω από 6 χρόνια από τότε που οι φοιτητές ξεσηκώθηκαν ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16 για την δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων και τελικά κατάφεραν να την ακυρώσουν, ως ΔΑΠ-ΝΔΦΚ δεν μας νοιάζει, η κυβέρνησή μας ήδη αντισυνταγματικά αναγνώρισε ως ισότιμα τα επαγγελματικά δικαιώματα των κολλεγίων με αυτά των ΑΕΙ. Τώρα θέλει να αναθεωρήσει το Άρθρο 16, να ιδρύσει ιδιωτικά πανεπιστήμια και να δημιουργήσει μια σούπα πτυχίων στην αγορά εργασίας όπου οι εργοδότες θα ψαρεύουν φθηνούς εργαζόμενους, ενώ τα ΑΕΙ θα πιέζονται να αντιγράψουν το μοντέλο των κολλεγίων-ιδιωτικών πανεπιστημίων (δηλαδή δίδακτρα στους φοιτητές, ειδικευμένα-σπασμένα πτυχία, μείωση επαγγελματικών δικαιωμάτων, αυταρχικό πλαίσιο  λειτουργίας, εντατικοποίηση ρυθμών σπουδών).

Οι παραπάνω προτάσεις της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ είναι μνημείο για το πώς γίνεται μια συνδικαλιστική παράταξη να στρέφεται τόσο ανοιχτά και απροκάλυπτα εναντίον των ανθρώπων που υποτίθεται πως εκπροσωπεί ώστε να υπηρετήσει τα συμφέροντα των οικονομικών ελίτ που εκπροσωπεί ο πολιτικός της μπαμπάς η ΝΔ. Αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για κανέναν μας, για να επιστρέψει στον καναπέ του και να απομακρυνθεί από τα «κοινά», όπως καταφέραμε να αυξήσουμε το όριο δήλωσης και να θεσπίσουμε χαριστική εξεταστική φέτος και να πάρουμε όλα τα βιβλία πέρσι, μονόδρομος είναι η συλλογική διεκδίκηση και προβληματισμός για να ανατρέψουμε το παρόν και το μέλλον που μας ετοιμάζουν…
 
ΚΑΝΕΝΑ ΦΟΙΤΗΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΙ
ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 16-ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΥΠΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ