Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

20/10/09 - Αποτελέσματα ψηφοφορίας της Γ.Σ.

Κοινό Πλαίσιο ΑΡ.ΑΓ.Ε.-Ε.Α.Α.Κ., Casus Belli, ΣΣΠ 72
Επιτροπή Αγώνα (ΠΚΣ) 65
ΠΑΣΠ 41




Τρεις εβδομάδες έχουν περάσει από τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές και την ''νίκη'' του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ήδη η νέα κυβέρνηση έχει προλάβει να δώσει τα πρώτα δείγματα αντιλαϊκής γραφής. Οι ''νέοι εθνικοί κυβερνήτες'' αποδεικνύουν οτι ήρθαν για να συνεχίσουν την αντιδραστική πολιτική της Ν.Δ., η οποία κατέρρευσε υπό το βάρος όχι μόνο των πολλαπλών σκανδάλων αλλά και της συνεχούς φθοράς που της προκάλεσαν οι συνεχόμενες φοιτητικές και εργατικές κοινητοποιήσεις και ιδιαίτερα η κοινωνική έκρηξη του Δεκέμβρη. Χαρακτηριστικό δείγμα αυτής της πολιτικής αλλά και των διαθέσεων της νέας κυβέρνησης απέναντι στους εργατικούς αγώνες που αναμένεται να ξεσπάσουν υπο το βάρος της οικονομικής κρίσης είναι η πολεμική αντιμετώπιση, κατασυκοφάντηση και καταστολή της απεργίας των λιμενεργατών όπως και η όξυνση στα μέτωπα του μεταναστευτικού και των δημοκρατικών δικαιωμάτων. Ειδικότερα, το νέο υπουργείο ''Προστασίας του Πολίτη'' επέλεξε να συγκαλύψει το ζήτημα της δολοφονίας του μετανάστη ''...'' στο Α.Τ. Νίκαιας και να χτυπήσει βίαια την πορεία διαμαρτυρίας πραγματοποιώντας 8 συλλήψεις προσάπτοντας μάλιστα στους συλληφθέντες κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα με χρήση τουτρομονόμου και του κουκουλονόμου. Επίσης, εδώ και 2 εβδομάδες, εκατοντάδες αστυνομικοί (ΜΑΤ, ομάδα Ζ, ομάδα Δ) έχουν αποκλείσει τα Εξάρχεια, πραγματοποιώντας καθημερινά πογκρόμ και μετατρέποντας την περιοχή σε κατεχόμενη ζώνη, με 200 προσαγωγές και 80 συλλήψεις. Βέβαια η καταστολη του ΜΠΑΤΣΟΚ δεν μένει μόνο στα στενά των Εξαρχείων αλλά υπάρχει παντου, μιας και η αστυνομοκρατία και στη Θεσσαλονίκη καλά κρατεί, με συνεχή προκλητική παρουσία σε κάθε γωνια της πόλης, ακόμα και έξω από τα κάγκελα του Πανεπιστημίου.


ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η νέα κυβέρνηση παίρνοντας την σκυτάλη λοιπόν από τη ΝΔ συνεχίζει να προωθεί την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση. Η Διαμαντοπούλου ως νέα υπουργός Παιδείας αλλά σταθερά υπέρμαχος των ιδιωτικών πανεπιστημίων και του νόμου-πλαίσιο, κάνει την αρχή με τις εξαγγελίες περί ασύλου και το κόψιμο ακόμα και της προβληματικής ενισχυτικής διδασκαλίας στα σχολεία ενισχύοντας περαιτέρω την παραπαιδεία των φροντιστηρίων . Το «πάγωμα» της αδειοδότησης των κολεγίων όχι μόνο δε σημαίνει απόσυρση των αδειών αλλά στρώνει το έδαφος για τη θέσπιση ενός νέου νόμου για τα ΚΕΣ, δήθεν πιο αξιοκρατικού και για τη δημιουργία «δημόσιας αρχής πιστοποίησης και ελέγχου των κολεγίων» για την προώθηση του αντιδραστικού νόμου για την αξιολόγηση. Αν συνυπολογίσει κανείς τη διακηρυκτική τοποθέτηση Παπανδρέου για την ίδρυση μη κρατικών πανεπιστημίων, καθίσταται σαφές ότι το μέτωπο της εκπαίδευσης παραμένει ενεργό. Την ίδια στιγμή, ο νέος νόμος – πλαίσιο παραμένει ενεργός και επιχειρείται να εφαρμοστούν από διάφορες συγκλήτους και οι διατάξεις του σε σχέση με τους αντιδραστικούς εσωτερικούς κανονισμούς (διαγραφές φοιτητών, ποινικοποίηση καταλήψεων, κατάργηση ασύλου, πιστωτικές μονάδες, αντιδραστικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών κλπ). Την σκληρή πολιτική που θα ακολουθήσει η κυβέρνηση στα εκπαιδευτικά δείχνει η δήλωση της για «περιφρούρηση» των Πανεπιστημίων από security, που αποτελεί φανερή πρόθεση για καταστρατήγηση του ασύλου. Ταυτόχρονα, το ΠΑΣΟΚ προχωράει στην ανασύσταση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας και την προκήρυξη του στημένου διαλόγου, για να επιτευχθεί η μεγαλύτερη δυνατή «συναίνεση» στη «μητέρα όλων των μαχών», την παιδεία, όπως δήλωσε και η νέα υπουργός.
Όλη την προηγούμενη περίοδο η συνολική επίθεση στα δικαιώματα της φοιτητικής νεολαίας με το Νόμο-Πλαίσιο και την προσπάθεια αναθεώρησης του αρ.16 αλλά και με την προώθηση της αναγνώρισης των Κ.Ε.Σ. (Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών) βρήκε την άμεση αντίδραση των φοιτητών. Η αναγνώριση των ΚΕΣ και η ισοτίμηση των «πτυχίων» τους με αυτά των ΑΕΙ κινείται στην κατεύθυνση ακύρωσης της συλλογικής διεκδίκησης των όρων εργασίας μας και των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων και εξίσωσής τους προς τα κάτω. Πέρα από το προφανές πως αναγνωρίζονται ιδιωτικά πανεπιστήμια και άρα η δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση αποτελεί παρελθόν, τα ΚΕΣ αποτελούν ιδρύματα που ακολουθούν όλες τις πτυχές της αναδιάρθρωσης. Τριετείς κύκλοι σπουδών (και όχι 4 ή 5 χρόνια φοίτησης), πτυχία χωρίς κανένα αντίκρισμα, αυταρχική οργάνωση της ζωής μέσα σε αυτά καθώς ούτε άσυλο υπάρχει ούτε επιτρέπεται ο συνδικαλισμός. Η αναγνώριση των Κ.Ε.Σ λοιπόν, θα λειτουργήσει σαν μοχλός πίεσης προς το δημόσιο πανεπιστήμιο στην εφαρμογή του νέου νόμου-πλαίσιο, στην απαξίωση των πτυχίων μας και στην επαναφορά του νόμου για την αξιλόγηση ''από την πίσω πόρτα''.


MASTER

Πολύς ντόρος έχει αναπτυχθεί γύρω απο το ζήτημα των master είτε από διάφορους καλοθελητές (Μουτζούρη-πρύτανης Ε.Μ.Π., Μουσιόπουλος, υπουργείο, κυβέρνηση), είτε γιατί όντως έχουν παρουσιαστεί διάφορες πραγματικές προβληματικές οι οποίες σχετίζονται με το μισθολογικό, τον ΑΣΕΠ καθώς και εμπόδια που δημιουργούνται όσον αφορά την είσοδο σε διδακτορικό κύκλο σπουδών σύμφωνα με τον νέο νόμο για τα μεταπτυχιακά. Οι υπαρκτές αυτές προβληματικές χρησιμοποιούνται ως άλλοθι για την ανάπτυξη ενος ωμού εκβιασμού απ' την πλευρά των καθηγητών και του υπουργείου, σύμφωνα με το οποίο τίθεται ως υποτειθέμενη ανάγκη η masteroποίηση των πτυχίων μας. Ωστόσο, αυτοί οι εκβιασμοί πατούν πάνω σε προβληματικές που οι ίδιες οι υβερνητικές πολιτικές δημιούργησαν, γεγονός που δείχνει πως πίσω από το καρότο της αναγνώρησης master βρίσκεται το μαστίγιο της προώθησης της αντιδραστικής αντιεκπαιδευτικής μεταρρύθμησης, την οποία αντιπαλέψαμε όλο το προηγούμενο διάστημα.
Έτσι λοιπόν, το master δεν είναι ένας αθώος ακαδημαϊκός τίτλος , και πολύ περισσότερο δεν είναι μια απλή ορολογία, καθώς βρίσκει τις ρίζες της στη συνθήκη της Μπολόνια, και κρύβει πίσω της μια δέσμη αντιδραστικών μέτρων. Τέτοια μέτρα είναι:
• η εισαγωγή συστήματος πιτστωτικών μονάδων (ECTS), που θέτει τις βάσεις για αξιολόγηση των πτυχίων και γενικά της λειτουργίας της εκπαίδευσης με ιδιωτικά-οικονομικά κριτήρια.
• Εξατομίκευση του πτυχίου, περαιτέρω εντατικοποίηση και υπονόμευση του ενιαίου χαρακτήρα των σπουδων.
• Αποδοχή εκπαιδευτικών βαθμίδων όπως τα ιδιωτικά κολέγια (ΚΕΣ), καθώς δεν υπάρχει master χωρίς bachelor.
Εν τέλει η αναγόρευση των πτυχίων μας σε master θα συμβάλει στον κατακερματισμό και τη διάσπαση του γνωστικού μας αντικειμένου και θα εντείνει μια κατάσταση κατά την οποία θα δημιουργούνται πτυχία πολλαπλών ταχυτήτων που θα δημιουργούν αποφοιτους διαφορετικών ταχυτήτων, πράγμα το οποίο θα δηλητηριάσει την αυριανή προοπτική ενιαίας πάλης απέναντι στην εργοδοσία. Δεν θα υποκύψουμε στους οποιουσδήποτε εκβιασμούς, θα διεκδικήσουμε τα επιπλέον δικαιώματα που παρέχει το master να παρέχονται από το ενιαίο πτυχίο (όσον αφορά τον ΑΣΕΠ, το μισθολογικο και την απευθίας πρόσβαση σε διδακτορικό), θα προασπίσουμε ξεκάθαρα την ενιαιότητα των πτυχίων ως μόνη απάντηση στον ατομικό δρόμο, στη διάσπαση του πτυχίου και τη συρρίκνωση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων.


Κόντρα στα παζάρια των γραφειοκρατών, αγώνας στα χέρια των φοιτητών

Η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση για την κυβέρνηση αποτελεί από τις πρώτες μέρες της ζήτημα προτεραιότητας και γι’ αυτό προσπαθεί να αποσπάσει με κάθε τρόπο μια υποτιθέμενη συναίνεση από τους φοιτητές. Κάτι τέτοιο περνάει μέσα από τους μηχανισμούς των καθεστωτικών παρατάξεων στις σχολές και τη λειτουργία οργάνων φοιτητικού συνδικαλισμού μακριά από τις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες των γενικών συνελεύσεων των φοιτητών. Εκεί εντάσσεται και η προσπάθεια τους για ανασύσταση-νεκρανάσταση του οργάνου της ΕΦΕΕ (Εθνική Φοιτητική Ένωση Ελλάδας), απαξιωμένου εδώ και χρόνια από τους ίδιους τους φοιτητές. Η προσπάθεια ανασυγκρότησης της ΕΦΕΕ στην συγκεκριμένη συγκυρία έρχεται να εξυπηρετήσει την εξομάλυνση του εδάφους για την προώθηση της αναδιάρθρωσης, τοποθετώντας την ως επίσημο συνομιλητή της κυβέρνησης (τσιράκια), δίνοντας την ευκαιρία σε παρατάξεις εκ φύσεως αντίθετες στα φοιτητικά συμφέροντα όπως η ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ να μιλούν εξ ονόματος των φοιτητών και να κάνουν διαλόγους με την εκάστοτε πολιτική εξουσία, όργανα της οποίας ούτως ή άλλως είναι, υπονομεύοντας το φοιτητικό κίνημα. Στην κατεύθυνση αυτη όμως στρατεύονται και οι δυνάμεις της ΚΝΕ, που δίνουν... τα ρέστα τους για την ανασύσταση του πανσπουδαστικού, με στόχο να καταγγείλουν και να αποχωρήσουν! Το σχέδιο αυτό που αρκείται μόνο στην καταγγελιολογία είναι η πάγια θέση του ΚΚΕ που δεν πιστεύει στα μασικά και ανυποχώρητα κινήματα. Τέτοιος συνομιλητής σίγουρα δεν είναι οι Γενικές Συνελεύσεις, οι Συντονιστικές Επιτροπές, το Συντονιστικό Γενικών Συνελεύσεων και Καταλήψεων, μορφές οργάνωσης που το ίδιο το κίνημα υιοθέτησε, στο πλαίσιο του νικηφόρου αγώνα διαρκείας που διεξάγει τα τελευταία χρόνια. Τόσο το 06’-07’ όσο και το Δεκέμβρη οι καθεστωτικές παρατάξεις είχαν παραγκωνιστεί από το ίδιο το κίνημα και τις γενικές συνελεύσεις και προσπαθούν τώρα με την ανασύσταση της ΕΦΕΕ να απομονώσουν το φοιτητικό κίνημα και τις πιο ριζοσπαστικές φωνές μέσα στους συλλόγους. Έτσι θα μπορούν μέσα από αυτό το όργανο να εμφανίζονται δίπλα στους κάθε λογής Πρετεντέρηδες και να καταγγέλλουν και να καταδικάζουν όπως έκαναν ως παρατάξεις μόνες τους τις κινητοποιήσεις των φοιτητών και τις εξεγέρσεις του Δεκέμβρη. Η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της με τους φοιτητές δεν έχουν τίποτα να πουν, όπως ο λύκος με το πρόβατο δεν έχουν να συζητήσουν τίποτα.


Ο ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ!

Στο μέλλον που μας ετοιμάζουν , ΝΑ ΥΨΩΣΟΥΜΕ ΠΥΡΓΟ ΑΤΙΘΑΣΟ! Με όπλο μας τις γενικές συνελεύσεις υπερασπίζουμε τα συλλογικά μας συμφέροντα. Με το ζωντανό από τα κάτω κίνημα των γενικών συνελεύσεων παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Στη κατεύθυνση νικηφόρων κινητοποιήσεων επιλέγουμε τη συλλογική συγκρότηση, τη σύγκρουση με τις κυρίαρχες επιδιώξεις, την τρομοκρατία του κράτους και των μηχανισμών του, τη κλιμάκωση των αγώνων μας μέχρι την τελική νίκη.



ΛΕΣΧΗ
Τα τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, ακολουθώντας μια συνεχιζόμενη αντιλαϊκή πολιτική, μείωσης των κοινωνικών παροχών και ιδιοτικοποιήσεων, απαξιώνουν και υποβαθμίζουν τη φοιτητική μέριμνα (σίτηση, στέγαση, δωρεάν σπουδές). Στα πλαίσια αυτής της πολιτικής υπάχει συγκεκριμένο σχέδιο ιδιοτικοποιήσης της λέσχης του Α.Π.Θ., μιας από τις λίγες που παραμένουν ελέυθερες και δωρεάν στους φοιτητές και ευρύτερα στους κατοίκους της πόλης. Οι ευθύνες της πρυτανίας είναι ξεκάθαρες καθώς με πρόφαση την υποχρηματοδότηση μεθοδεύει την υποβάθμισή της καθυστερώντα τη λειτουργεία της στην αρχή κάθε χρονιάς, χειροτερεύοντας την ποιότητα του φαγητού, λειτουργώντας μόνο την κάτω λέσχη με περιορισμένες διανομές που έχουν σαν αποτέλεσμα τον συνοστισμό των φοιτητών, την ίδια στιγμή που καθ' ολη τη διάρκεια της χρονιάς διοργανώνει πλουσιοπάροχους μπουφέδες για τη σίτηση των χορτάτων συνέδρων. Η πρυτανεία έχει επίσης ευθύνες γιατί δεν έχει πραγματοποιήσει καμία πρόσληψη εδώ και χρόνια μόνιμου προσώπικού για τη λέσχη, ενώ καλύπτει τις πάγιες ζωτικές θέσεις εργασίας για τη λειτουργία του πανεπιστημίου με ανάθεση σε εργολάβους, σε καθεστώς δουλεμπορίου για τους εργαζοόμενους, σφυρίζοντας αδιάφορα στην εργοσοτική τρομοκρατία. Στα χνάρια της περσινής κινητοποίησης του συλλόγου (ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑΣ) ενάντια στο καθεστώς των εργολαβιών, πρέπει να βαδίσουμε και φέτος με ανυποχώρητο αγώνα μπλοκάροντας την ιδιοτικοποίηση της λέσχης, την άμεση πρόσληψη μόνιμου προσωπικού για τη λειτουργία της και τη μονιμοποίηση των εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες και τακτικές ανάγκες του πανεπιστημίου(με αξιοπρεπεις μισθούς και όρους εργασίας), απαιτώντας την ουσιαστική αναβάθμιση της δωρεάν σίτισης κόντρα στις μεθοδεύσεις υπουργείων και πρυτανείας.


ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΧΟΛΗΣ

Πέρα όμως απο τις μεγάλες μάχες της συγκυρίας, ο σύλλογός μας πρέπει να δίνει αγώνες και για τα ''μίκρα'' αλλά εν τέλει πολύ ουσιαστικά ζητήματα της καθημερινότητάς μας.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια κεντρική κατεύθυνση περαιτέρω εντατικοποίησης και πειθάρχισης του φοιτητικού σώματος. Αυτή εκφράζεται με μια αύξηση των ωρών διδασκαλίας, των υποχρεωτικων εργαστηρίων και παρακολουθήσεων και μια ολοένα και μεγαλύτερη δυσκολία των θεμάτων στην εξεταστική οδηγώντας συχνά τους φοιτητές σε μαζική αποτυχία (πρόσφατο παράδειγμα του Μπουζάκη). Όλα τα παραπάνω συντηρούν μια κατεύθυνση σχολειοποίησης του πανεπιστημίου (καθηγητής από την έδρα-φοιτητής απο κάτω, ανύπαρκτος ελεύθερος χρόνος για οποιαδήποτε πολιτική-πολιτιστική δραστηριότητα) η οποία μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν είμαστε στο Πανεπιστήμιο ή αν έχουμε παραμείνει στο Λύκειο.
Στα ζητήματα αυτά ο Σύλλογός μας δεν μένει αμέτοχος, αλλά με συνεχείς πιέσεις μέσα στα τμήματα με μαζικές παραστάσεις στα γραφεία των καθηγητών , έχει αποδείξει οτι μπορεί να φέρνει πολύ απτά αποτελέσματα. Χρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι το ζήτημα των βιβλίων-φοτογραφικών άλμπουμ του Μπουζάκη, στο οποίο μετά από έναν διαρκή αγώνα του φοιτητικού συλλόγου πετύχαμε τη χορήγηση βιβλίων με επεξηγηματικές σημειώσεις.




ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

• ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ Ο ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ-ΠΛΑΙΣΙΟ
• ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ Κ. Ε. Σ
• ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΑ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ενιαίο γενικό, με ίσα επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα, μοναδική προϋπόθεση για δουλειά.
• ΚΑΝΕΝΑ ΙΔΒΕ. Καμιά αξιολόγηση σπουδών, πτυχίων, σχολών, ιδρυμάτων. Μόνος αρμόδιος για τις υποθέσεις μας ,είμαστε εμείς οι ίδιοι μέσα από τις γενικές μας συνελεύσεις..
• ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥ 10
• ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ-ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΣΥΛΟΥ, ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ
• ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ, ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΡΙΖΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ. ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.
• ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗ, ΣΤΕΓΑΣΗ, ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ, για όλους τους φοιτητές.
• ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΤΡΟΜΟΝΟΜΟΣ



ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ:

• ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/10 ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ.
• ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΚΕΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ 11:00 ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
• ΚΑΜΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΦΕΕ, ΦΕΑΠΘ. ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΕΦΕΕ ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ
• ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ 27/10 ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΟΥΣ.
• ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
• ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΡΦΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΥΛΙΚΟΥ

• ΣΥΣΤΑΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/10 ΚΑΙ ΩΡΑ 17:00.